oj vad hände..

Idag bara rasslade det in unika besökare på min sida.. =) Va kul! Måste vara för ryktet om min underbart snygga brorsa.. hehe!!

Sitter här i soffan och nattsuddar, hur ska man kunna vända tillbaka dygnen nu? Imorgon är det upp före tuppen för att daska igång kidsen för deras första skoldag på ett bra tag. Nya skolor också för dem, ska bli riktigt spännande och hoppas att det känns bra för dem nu.

Katten fortsätter gorma som en galning och snart åker hon in i en låda inlåst på toaletten eller nåt.. Det går ju inte att tänka i det liv hon för.. (Hon löper) Jag har slarvat med hennes p.piller och så kom löpet som ett brev på posten... =( Nu har hon utegångsförbud och det är hon ju måttligt glad över.. NOT!
Men så är det, här blir det inga kissebebisar, för hon tycker ändå inte om sina ungar efter ett tag, och hur ska man få barnen att förstå att vi inte skulle kunna behålla någon av dem?!

Trassel har tydligen blivit allergisk också för nu ligger han brevid mig och nyser.. Känner förresten själv att det retar i näsan och det är väl de där doftgrejerna jag köpte från IKEA häromdagen som spökar.. Jenny varnade mig för dem, men jag tar sällan råd som jag först inte får prova för att få en egen uppfattning om =)

Rensade ut julen också här om dagen.. Känns underbart att få det lite rent igen, även om julgrejerna är lite extra mysfaktor. Men nu får jag mysa till det med ljus och andra detaljer istället.. Och man behöver inte vara panik om att bara kunna ha grejerna uppe endast en månad om året.

Lite bilder


Vardagsrummet en vinkel...



Och en annan...



Mitt lilla "sovrum" =)



Och köket..

Jag är riktigt nöjd över mitt hem, känns dock som att jag vill ha in lite färg, men är så feg.. Till sommaren ska jag iallafall försöka få in lite färg.. Chockrosa kanske? =)
Kidsen rum har också blivit riktigt fina nu, bilder kommer sen (när de städat därinne).. hehe!!


Nu ska jag gå och tysta ner kattskrället.. Blir tokig snart!!!
Sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback