Söndag kväll redan =(

Jahapp, då var det söndag kväll igen.. Veckorna går alldeles för fort =(
Men jag ser fram emot imorgon då det är plugg igen, föreläsning om kunskap och lärande.. Än så länge ligger jag intakt med skolan och jag tror att det kommer vara ganska enkelt att hålla takten eftersom vi jobbar i grupp med allt. Man kan ju liksom inte söla omkring när man inte är ensam i uppgifterna.

Idag städade jag här hemma, dammsugade och skurade så det luktar gott också =) Har sagt i flera dagar nu att jag skulle städa men det har inte blivit av, men idag så =) Idag kom barnen också så nu är det en vecka med full rulle.. Läxor, ridning och annat att komma ihåg. Har tvättstugan imorgon också! *suck*

Tänkte jag lägga mig tidigt idag, blev tidigt igår också iof.. Det är så skönt att vakna mitt i natten och tro att man snart måste upp och sen har man flera timmar kvar att sova =)

Längtar tills det blir helg igen, då kommer mamma och syrran hit och myser en hel helg.. Ska bli riktigt kul att de kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback