TENTA!!!

Idag hade jag första sals-tentan, snacka om att det är som att ha hökögon på sig i allt man gör.. Toalett-listor och koder för allt.. =) Jag skrev iallafall svar på alla 12 frågor och jag tror att jag hade lite koll iallafall, så jag blir förvånad om jag inte skulle bli godkänd. 18/30 rätt för G 24/30 för VG så vi får väl se hur det går.

Nu tänker jag inte älta om tentan längre, jag var riktigt nervös imorse för det kändes som att jag inte pluggat tillräckligt, men det kändes ok ändå när jag satt där.. =)

I övrigt så har jag jobbat häcken av mig i April, det var en hel del timmar och en del storhelgstimmar också, så det blir trevligt när lönen kommer. Just nu lever jag limpa och vatten för att kunna åka på kryssning nästa helg. =) haha... Man får ju lov att prioritera..

Till helgen jobbar jag igen men se blir det troligtvis mindre jobb resterande dagar av månaden eftersom nya kursen Anatomi och fysiologi börjar nästa vecka och den är intensiv ska jag meddela. Ny föreläsning om nya system och funktioner i kroppen varje dag. Och till den 25:e ska vi ha gått igenom bl a Nervsystemet, respirations systemet, vätskebalans, hjärt och kärl blabla, lungor, inre organ, hjärnan m.m.m.m. Det är iallafall sånt som jag tycker är roligt och intressant så det ser jag fram emot, ser mindre fram emot schemat som är fullspäckat.. =)

Nu ska jag vila hjärnan lite och sen tar jag moppen in till stan för att hämta pigan från bussen..

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback