Lite smått panik..

Jag har ännu inte fått mina böcker till skolan och imorgon ska vi har läst en massa sidor och kommit fram till ngt vi ska diskutera om tillsammans med läraren. Jag har iallafall läst igenom materialet som finns på internet så jag hoppas att jag har lite koll på vad vi ska prata om =/

Har börjat med första inlämningsuppgiften också, det handlar om hur jag själv ser på min kunskap och mitt lärande, och sedan referera det till olika lärprocesser.
Sen ska man kunna skriva på ett vetenskapligt sätt och föreläsning om det får vi imorgon eftermiddag. Man ska ha ett vetenskapligt förhållningssätt, vilket innebär att det man pratar om, skriver och utför ska ha en vetenskapligt bevisad styrka. Man ska referera på rätt sätt och allt jag vet inte vad grekiska... *snurrig*

Imorgon kommer mamma och syrran hit, ska bli så himla mysigt =) Jag längtar så!


Jag hoppas också att mina andra älskade systrar kan gräva ner stridsyxan och komma överens (efter gårdagens händelse), det är så tråkigt och känsloknäckande att se dom må dåligt och bråka med varandra.

Snälla älskade vänner, familjen är viktigast av allt här i världen. Vi måste ta hand om varandra och värna om varandras välmående. Även om det många gånger är jobbigt så ska vi finnas där för varandra. Man bråkar och "hatar" varandra ofta i en familj, men meningen är att man ska kunna prata om det och bli sams igen. Man måste kunna svälja sina stolthet och sänka sin gard ibland, även om det känns jävligt jobbigt. Men det här löser ni, det är jag övertygad om. Ge det lite tid så blir det bra.
Jag finns här för er och det hoppas och tror jag att ni vet, I love you both!

Vi skulle ju ha en systerkväll och gå på bio nästa vecka. =( Jag hoppas vi fortfarande kan ha det, om inte nästa vecka så kanske ngn gång framöver SNART! =)


Nu ska jag lägga mig raklång i sängen en stund, sen blir det att hämta gossen från skolan och förhoppningsvis ska jag städa hallen ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback