Ursäktar mig inte längre...

Jag tänker inte ursäkta mig längre över att jag är så jävla dålig på att uppdatera den här bloggen, men jag kan ju bara säga att det inte alls funnits tid för så mkt då jag haft ganska mycket i skolan, samt så har jag jobbat hur mkt som helst.

Jobbet på hemtjänten är verkligen hur roligt och mysigt som helst, alla gamlingarna är hur snälla som helst och det är inte svårt för fem öre att hjälpa dom med det som behövs. Det här jobbet skulle jag kunna tänka mig, synd bara att man ska bli sjuksköterska och då har man inte de här arbetsuppgifterna tyvärr...

Förra veckan var gve-gänget här på besök, det var trevligt att träffa alla igen och vi for även till Ullared och sprättade pengar. Det blev en och annan bra grej hit hem och en massa kläder till mig och ungarna. =) Vi hyrde husvagn på campingen och hade trevligt. =)

2 veckor sedan var jag och Danne till Oslo och träffade Tasha och Eivind, vi drack, åt gott, spelade bowling och strosade på stan.. Riktigt mysig stad det där och rätt kul att se hur Sverigeinspirerat allting är. =)
Sedan den helgen har jag varit förkyld också, och är det ännu med. Den här förkylningen verkar inte vilja ge sig alls, och ungarna har också vart sjuka och hemma från skolan så gott som konstant i 2 veckor. Men det märks på dem att det är dags att gå till skolan för nu är de verkligen upp efter väggarna vissa stunder. Imorgon blir det skola för dem, då ska jag också in till Eskilstuna för seminarium 5 (sista i kursen) Sen är det bara att vänta till 5 Maj då slut-tentan för kursen är. =) Efter tentan ska vi i våran grupp 9 ut och röja i Eskiltuna för att fira kursens avslut. Trevligt trevligt!! =)

Nu ska jag göra mig iordning för kl 14 är det utvecklingssamtal med Elliot, sen ska Elvira till stallet och få se om det blir galopp för henne idag också (förra veckan fick de galoppera om de ville och Elvira tog några steg) stora tjejen..

Ha det så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback