Gäspar på föreläsningarna..

Ibland är det bara för drygt att sitta en hel dag 9-16 och lyssna på en människa som pratar om sånt som man egentligen undrar varför man ska kunna.. Men jag vet att det är nyttigt och att man i sitt undermedvetna lär sig ngt så jag ska väl inte gnälla.. =)

Idag hade vi alltså en föreläsning om vårdande och världen, och tillsammans med föreläsningarna förra veckan om hälsa och människan så har vi nu klart de fyra grundbegreppen som vi ska ha som underlag för seminarieuppgift 2 nästa vecka.

Imorgon blir det hemmaplugg och jag ska försöka hinna läsa klart boken som jag börjat på. Sen ska jag nog skaffa mig en räfsa och börja rensa på framsidan i rabatterna =) Myspys! Om man bortser från alla äckliga djur man väcker till liv när man är där och gräver.. =/


Resten av veckan blir det plugg, på Torsdag föreläsning i Västerås och på fredag övning i Eskilstuna.. Helgen händer det inte alls ngnting under, kanske syrran kommer??! =) Hoppas!
Hoppas också att hon kommer kunna passa kidsen och hunden nästa helg när jag och Danne åker till Norge och hälsa på Tasha.. Det ska bli riktigt kul, jag har ju typ inte vart i Norge "på riktigt", bara i Narvik en gång när jag var liten och på sightseeing från Riksgränsen.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så "Over and out" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback