Det går framåt!

Idag gjorde jag klart examinationen i KLOK kursen och det ser himla bra ut måste jag säga. Få se om min lärare tycker samma sak?! =) Jag har också börjat sammanställa referenserna till min ena examination i Vårdpedagogiken och där går det mindre framåt. Känns som en hel djungel det där med vetenskapligt skrivande och jag blir snart tokig på mig själv om jag inte snart gettar hela grejen. Ska det vara så svårt?

Nåväl, det lossnar väl snart, ingen ide att stirra sig blind på det nu utan jag lägger ifrån mig det en stund och fortsätter senare.

Helgen har varit lugn, jag åkte till Jenny i fredags och sov över där för att vara med Julia på lördagen ifall Stefan skulle få larm (Jenny skulle jobba).. Vi hade lite lördagsmys jag och pigan och vid 13 kom Jenny hem igen. Stannade hela kvällen och kollade melodifestivalen och jag måste ju bara få säga att -Shit vilka dåliga bidrag det är i år. Jag har hört ett bra och det var Danny förra veckan, sen är det ju bara skit. Och Dannys bidrag var bra men passar det verkligen i Eurovision?
Det blir bara sämre och sämre för varje år.. =(

Sitter nu hemma och funderar på att göra en sockerkaka.. Kidsen är hemma från skolan idag (förkylda) men jag hoppas de kan gå imorgon, för jag måste in till skolan och Danne jobbar så han kan inte heller ta dem.
På Onsdag bär det av till Västerås och en föreläsning om Sjuksköterskeprofessionen. Vad det nu är? =) Men det lär jag ju få veta då:.. =)


Och vad fan var det som hände förra veckan??? Var inte snön på väg bort?. Nä den kom tillbaka och det med råge... Typ 2 dm på ett dygn, och det toppades med 15 minusgrader och imorse (-20). Nu lyser solen och det är ett typiskt åka skoter-väder.. Synd att man inte hade en maskin här =)

Men men, det är Sverige vi bor i, det är februari och det är väl bara inse att det inte blir sommar riktigt ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback