Gravidmage?! =(

Idag fyller min lilla Elliot 7 år och är inte så liten längre =) Tänk att det redan gått sju hela år sedan jag låg på förlossningen i Gällivare mitt i natten och kämpade.. Nog för att jag hade en ganska enkel förlossning och har haft det med båda mina barn, men visst är det en pärs.. Men ack så underbar! =)

Nu när det gått sju år, kan man fortfarande skylla på att man har kvar gravidmagen??

Nä trodde väl det! =)


Måste fan ta tag i min kropp, kan ju inte fortsätta skylla på det ena och det andra.. Bara inse att jag är ohälsosam, äter onyttigt, tränar inte m.m. Men vart ska man få motivationen ifrån? Så många gånger man sagt att man ska börja träna, gå ut och gå, äta bättre och allt sånt.. Måste nog springa in i väggen med huvudet före och bokstavligt talat banka in nya regler i skallen på mig. =/


Idag har Elliot fått lite paket av släkten, en massa roliga saker och han blev jätteglad.. Till helgen kanske det blir att åka till ngt lekland eller liknande, men morgondagen för mig är uppbokad (iaf förmiddagen). Då blir det handledarkurs på körskolan. Nu ska vi fasiken ordna det där körkortet till Jenny. Så man kan få lite privattaxi när man behöver =)



Här kommer en liten bildbomb på födelsedagsbarnet! =)
Lite olika åldrar, så himla söt!















Han är ju bara klockren =)

Kommentarer
Shotiie

Kan man låta bli att älska hans miner ? haha

2011-02-01 @ 17:45:05 | http://shotiie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback