Det närmar sig...

Snart drar min termin igång och jag är sjukt nervös.. Shit.. Högskola!!! Början på mina sista 3 år startar om 2 veckor.. =) Fan va roligt det ska bli!
Jag har förberett mig med att skriva ut lite artiklar som vi skulle gå igenom första veckan, böcker beställer jag inte ännu för det kanske fanns böcker som tidigare elever haft som man kunde köpa/låna av dem. Så när jag väl börjar så ska jag bara kolla upp med skolan angående parkeringar, det finns tydligen en studentparkering, skitbra!

Idag var det iallafall barnens första skoldag, på nya skolorna.. Det gick jättebra för båda och de är nöjda. Jag körde Elvira på morgonen och jag fick inte följa med in =) Sen hämtade jag henne och snacka om att hon blev sur när jag gick in för att hämta henne och hade med Elliot.. Nu är det tydligen pinsamt att ha en jobbig lillebror.. haha!!
Tänkte ju mest på om jag skulle träffa på hennes lärare ifall hon hade ngt att berätta. Träffade läraren i hallen och hon inflikade att allt hade gått bra =)
Elliot följde jag med på morgonen, men smet iväg en stund för att "rasta hunden". Sen blev det lunch och då kom vi överens om att jag skulle lämna honom där och hämta han när skoldagen slutar 13:30.
Gick hem och slumrade faktiskt i soffan en halvtimme.. =) Jag har varit skittrött hela dan.. Är ju ännu inte van att kliva upp så tidigt som vi gjorde idag, så det är lagligt att vara trött.

Få se hur trötta ungarna är ikväll då.. Fick de i säng 22 igårkväll, för de hade sovit nästan till lunch också. Det går inte att få in för dem att de ska vända tillbaka dygnen. Så då får man ta det den hårda vägen, upp tidigt första dan och försöka få de i säng ordentligt ikväll istället. =)


Nu röjer de omkring i deras rum, och jag slappnar av i soffan en stund.

Katten fortsätter gapa som en tok, hoppas det ger sig snart.. Man får ju inte sova på nätterna, hon är ju helt hopplös! Nu kom jag just på varför jag INTE ska slarva med p-pillrena igen. haha!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback