...

ja vad ska man ha för rubrik? Känns som att man alltid ska försöka få läsare intresserade av rubriken för att läsa vidare, det är ju lite att ljuga.. för rubriken talar ju i det flesta fall inte om ngt som stämmer i texten nedan.

Så idag blir det ett rubrikslöst inlägg.


I veckan skickade jag in ansökan till högskolan också =) Känns sjukt konstigt att det snart är januari och jag kanske ska börja läsa till sjuksyrra. Jag har nu i 2 och ett halvt år strävat efter betygen som ska ge mig chansen att skaffa mig den utbildning jag vill. Men nu är jag snart där och det ska bli helt galet roligt.

Just nu sitter jag hemma hos mamma i Falun och väntar på att få blodpalt. Jag åkte hit igår själv och lämnade resten av familjen hemma. Kändes som att jag behövde en helg för mig själv för att rensa huvudet på plugg, städ och vardagsliv. Det händer allt för sällan och hittills har det varit en lugn och skön helg. 
Där hemma är de inte lika lyckliga och vill att jag ska komma hem, men de klarar sig nog en dag till =)


Har ganska mkt i huvudet just nu, det var ju ett tag sedan jag skrev här (som vanligt) men sitter med jordens huvudvärk (IGEN) så det får bli en annan dag... 

Ha det gott alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback