Det är för mkt...

Fy fan för att flyttstäda, hur grundligt som helst ska man göra och inte ens är det till en själv man städar... =( Idag höll jag på 3 timmar och hann 6 lådor och 1 skåp i köket, och jag har nu ENDAST 23 lådor och 10 skåp kvar... *gråter* + allt annat på nedervåningen.
Övervåningen blev klar igår tack vare Jenny som hjälpte mig. =) Du är bäst vännen!

Idag åkte mamma, Pär och Oscar hem. Det hade haft en riktigt bra helg med musikalen "We will rock you" *avis*, och jag fick även hjälp med en massa grejer och borrningar å sånt, Love ya all!!

Imorgon blir det att fortsätta i huset, sen vid lunch ska Elvira till tandis så då får jag en paus. Sen är det bara kavla upp ärmarna igen och slutföra resten. Hoppas jag hinner klart imorgon för jag är less på städningen nu.

Jag fick iväg mitt betyg också i förra veckan, så nu är det verkligen bara vänta och hålla tummarna =) Tänk va kul om jag skulle komma in på högskolan, lite najs...
Ännu mera plugg, och det välkomnar jag för jag gillar att plugga. Få se om jag får jobbet på MSE också, jag ska ringa enhetschefen igen och boka ny tid för intervjun som hon vab:ade från sist. Det skulle verkligen passa bra med ett jobb nu, välbehövda pengar kan man lugnt säga. Hur som helst löser sig allt från och med januari och framåt =)

Nu dags att rasta min lilla snöslunga till hund, ha det gott så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback