Matteprov, Moppe, Markservice..

Ja, idag skrev jag matteprovet som jag bävat för länge, gick ok men nu vill jag bara ha skiten bortgjort så jag kan lämna huvudbryet bakom mig för en stund.


Tog mig till skolan med moppe idag också, haha.. Körde kidsen till skola och dagis sen vände jag kosan mot Strängnäs. ca 20 minuter tog det in till skolan, inte farligt alls.. Efter jag skrivit provet åkte jag över till Angelica, tokan fotade mig också.. *asgarv*

Snacka om att man ser överlycklig ut över att få köra moppe!!





Väl hemma efter en kall och blåsig färd kändes det ändå rätt kul att köra, så när det blir varmt väder kan jag absolut tänka mig åka igen =)


Här om dagen fotade jag lite i trädgården, blev lite mysiga bilder...

Redan färdig gräslök =)




En trädgård är ingen trädgård utan en groda..



Åh, va han tycker jag är jobbig som ska fota honom hela tiden.. =)




Nu är det dags att gå i bädden, ha det alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback