Snöstorm igen då.. =(

Det verkar aldrig ge sig.. Nu snöar det och stormar ute så man inte törs sätta näsan utanför dörren.. Fan va jobbigt det är när det är vinter, eller vår eller vad man nu ska kalla det.
Helgen har inte bjudit på desto mer, igår åkte vi dock till farsan och Maria. Åt lite god mat och tog en liten drink, sen blev det Körslaget och efter det i säng.. Trött som få! =)

Det blev hemresa tidigt och då lämnade jag och Elvira grabbarna hemma sen åkte vi till Eskilstuna och köpte ett par stövlar åt Elvira.. Det är ju så sjukt blött ute nu, och hennes vinterskor börjar se sina sista sömmar nu.

Just nu försöker jag hitta kraften till att städa undan här hemma, ser ut som att en bomb briserat IGEN.. Fan va less man kan bli, kan inte någon bara betala en städerska som kan komma hit och göra skiten åt mig? En bra födelsedagpresent kanske? hehe... Nä, jag tror inte jag skulle tillåta någon att komma och röra om i mitt stök, hur trist det än är att göra det själv. Integritet, hallå!!

Har pluggat lite Engelska idag också, så duktig har jag varit. Prov igen på Onsdag, men som vanligt så är det väl inga svårigheter. Känns fortfarande som mellanstadienivå på engelskan och felen lyser med sin frånvaro (om man får skryta lite). Jag har sagt till min lärare hur jag tycker, men eftersom engelskan hör till gymnasiepoängen och är ett kärnämne måste jag läsa den, och då är det bara att vänta tills vi slutar och får betyget. Ser lektionerna som ett tidsfördriv! som att man inte har annat att göra. =)

Fick tillbaka min skrivuppgift 1 i Svenska B... VG! hihi..
Även naturkunskapsprovet om en massa olika slags energier.. VG!
och Samhällsprovet om buddhismen och hinduismen.. VG!

Jag har inte alls varit lika engagerad den här terminen, därav är det bästa jag presterat VG, men jag har varit så nere av någon anledning att jag inte haft kraften att bry mig lika mkt som jag gjort tidigare.. Nånå, det är ju ingen katastrof att inte få MVG på allt.. Har ju bra betyg i övrigt så jag tror inte det gör så mkt. Men det återstår väl att se när man ska söka till högskolan.. =)

Nästa helg fyller man år också.. Snart får man börja räkna neråt, och om 2 år har man halva foten i....

Nä, nu får jag ta tag i sarajevo tillståndet som råder.. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback