Det går utför...

Idag blev man ett år äldre och vad ska man säga om det då? Ja, det känns inte som att man blivit ett år äldre, känner mig fortfarande som 20 och de som är 30 är ju mkt äldre än mig. =)

Dagen började med att jag var superutvilad kl. 8 ??? varför kan jag inte förstå, för jag somnade inte särskilt tidigt igår heller. Sen plockade vi undan lite här hemma, Danne åkte och handlade ingredienser till maten och en tårta. Sen väntade vi på farsan, Maria, Mimmi och hundarna som kom vid två tiden.

Jag fick rosor, en kruka och en jättefin påskblomma med kruka. Sen fick jag pengar som jag ska ha till en tatuering jag hoppas jag kan åka och göra så snart som möjligt. =)


En massa gratulationer både på telefon och facebook har det kommit också.. Det är ju kul, då känner man att man har lite vänner iallafall =) Tack alla så jättemkt för önskningarna!

Nu är jag helt seg och slängde mig i soffan, ungarna ligger i badet med sin nya belysning som Danne så glatt ropat in på Tradera (prylnisse som han är).


Snart är det Körslaget och att inte glömma Earth hour.. Tyvärr kommer jag inte släcka tv, men det är väl tanken som räknas, är det inte så man brukar säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback