Kalas idag..

Idag hade vi kalas för våran gosse som har fyllt år. Det kom ett gäng killar från dagis, och de har lekt, ätit tårta och godis. Elliot fick jättefina presenter och dagen var hur lyckad som helst.

Dagen började tidigt för mig iallafall, klev upp 06:00 och skjutsade Dannes kusin och polare till Arlanda. De har varit på kryssning med Viking Line och sov hos oss en natt innan de åkte hem till norrland igen. 1 och en halvtimme dit och lika lång tid tillbaka. Var hemma igen halv tio, och satte igång och städa, baka tårta och göra iordning till kalaset som började kl. 13.

Nu på kvällskvisten börjar tröttheten slå in och det är inte långt innan jag kommer sova sött. Nu väntar jag på Blåsningen och I en annan del av köping, sen är det natta för mig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback