22 plusgrader ute idag! =)

Ja, det hade det kunnat vara.. Igår var det 22 minus och idag är det 0. En ökning på 22 grader alltså..

Sjukt så det kan svänga i graderna, hela helgen har det vart svinkallt, och idag är det nästan plusgrader. =)
Dock har de lovat mer snö till veckan, och det är väl en vara det redan finns nog av här i trakterna. Så här mkt snö som kommit på så kort tid är det länge sedan jag vart med om. Jaja, snart är det sommar och sol, och jag lääängtar verkligen.

Idag har det vart Matte för hela slanten, och jag kan ju bara säga att det är fan inte lätt. Men jag hoppas man fixar ett godkänt iallafall, så man slipper göra om kursen.


Ikväll är det paradise hotel, det är ju bara det bästa programmet nu. Helt sjukt vilka intriger, och det är bara så spännande att se vad som ska hända härnäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback