Matkaos, Idolfinal och fortsatt önskelista =)

Ja då var man hemma efter en helkväll i Globen med en massa underhållning och en helt underbar kväll tillsammans med Jenny. Vi är helnöjda bortsett från att vi hade velat ha liiite bättre platser, vi fick ingen möjlighet att få några bra foton på idolerna. Men i största helhet var det riktigt kul.



Och snacka om att detta år vann rätt person, han har varit grym hela hösten och han har ju en helt underbar röst.
Me like a lot!! =)



Så jäkla nice... Och vinnarlåten var ju hur bra som helst. =)

Vi hade en händelserik eftermiddag, med både bra och dåliga upplevelser, haha!!
Det började med att vi åkte in till stan med tunnelbanan och gick till Jensens böfhus för att få i oss lite god mat. Wow, snacka om tajming, vi kom 15:45 och lunchmenyn kunde man beställa till 16. Så det blev en favoritbiff med potatis och sås... Efter 30 minuters väntan fick vi in maten och min biff såg helt ok ut, vi hade beställt "well done" och det var inga problem. Jennys biff däremot såg helkonstig ut och när hon smakade på den var det supersalt och smakade fisk =/

Hon sa till servitrisen om vad hon tyckte och hon skulle få in en ny tallrik. Efter ytterligare 10 minuter kommer den andra biffen in och den var blodig!!! Va fan....
Efter att hon sagt till en gång extra bad hon om att inte få in någon ny, hon vill inte ha in en tredje tallrik utan ber att få betala och gå och äta ngn annan stans.
Haha, jag tycker egentligen att det är pinsamt att säga till om maten, men jag vet att man ska göra det. Sagt och gjort så betalade vi när jag ätit upp min mat och vi gick därifrån. Stackars Jenny, fick bara i sig lite förrätt =)



Jensens fick inte bra betyg idag alltså =)

Vi tog tunnelbanan tillbaka till Globen och tänkte gå in i shoppingen för att hon skulle kunna fixa ngt annat att äta, men då var hon inte hungrig längre. =)

Drog oss vidare in till Globen för att fixa lite godis tills det var dags att gå in och sätta sig.


Hur som helst hade vi en trevlig kväll tillsammans och det var en grym upplevelse att se Idol live i Globen. Det är mäktigt därinne kan man ju lugnt säga.

När ni som såg på tv:n hade reklam blev vi underhållna av bland annat "vakna med the voice" och Jingelmannen och Jacob körde nästa veckas "rapattack" som kommer visas på fredag nästa vecka. Haha, de är bara för roliga. Det sprang omkring i "Onepiece" dräkter som små tomtar och hoppade omkrging på scenen som kaniner. =)



Hade vart nice att ha en sån där dräkt.. Såg den i min syrras blogg http://shotiie.blogspot.com/ här om dagen och hade aldrig sett ngn sådan förrut, men nu blev jag fan sugen. Den såg helskön ut ju!

En till julklappsönskning kanske?! =)

Nu är det sent som attans och jag kollar emellanåt i kors, så godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback