Hur kunde jag? =(

Måste bara berätta om min tankelösa hjärna och vad jag gjorde igår..

Efter att jag kört Elvira till sin kompis så parkerade jag bilen och började gå hem.. Jag ropade på Emma eftersom jag visst att hon var ute, och mkt riktigt så kom hon direkt jag ropade.. Vi började tillsammans gå tillbaka hemåt och efter nästan halva vägen tyckte jag att det kändes konstigt. Något var inte rätt.

Faaan, jag glömde Trassel i bilen =) Snabbt tillbaka och släppte ut honom, och fortsatte sedan hem igen.. Stackarn, hur kunde jag glömma honom? Jag var i och för sig trött, hade huvudvärk, men det är ingen ursäkt.. Haha, pratade med Danne i telefon när jag kom hem, han sa att jag kunde vara en typisk kandidat för att glömma barnstolen på biltaket och köra iväg.. NÄ!!

Lilla plutt Trassel, stackarn... Tänk om jag inte hade märkt att han satt där förrän jag kommit hem, haha!!

Hur kan man missa den här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback