Det här är jag!



Namn:
Linda-Marie
Bor: I Strängnäs
Familj: Barnen Elvira 9 år och Elliot 6 år
Mina föräldrar: Bor 5 mil och 20 mil från mig
Uppvuxen i: Gällivare
Syskon: 4 systrar och 1 bror (Jag är äldst) Om man räknar alla plastisar också så är de 8 st till.
Jag är: Gudmor (fadder) till min älskade Julia
Jag har: 3 tatueringar, näspiercing sedan jag var 12 och ett gäng hål i öronen.
Jobbar: Inte nu (börjar på Mälarsjukhuset i Januari)
Inkomst: Just nu 0:- Annars är det CSN
Utbildning: Undersköterska (Börjar Högskola Sjuksköterska i Januari)
Körkort: Ja, haft i snart 11 år
Bil: Nä, men förhoppningsvis snart
Har bloggat: I snart 2 år
Facebook: Ja
Äter helst: Thaimat och godis
Äter INTE: Bruna bönor
Jag har: Bytt skola 5 gånger under Grundskolan
Jag har: Bott på 21 olika adresser
Husdjur: En Powder puff (hårig nakenhund) och en huskatt
Jag hatar: Vinter, kyla, blåst och småkryp
Jag har: Tvångstankar och måste sparka bort isen runt hjulhusen på bilar (även andras bilar)
Hobby: Hästar (har ridit sedan jag var 10 år till och från), att måla/rita
Ser helst på: IDOL, Dockusåpor, sjukhus-serier, dansfilmer
Ser inte på: Engelska humor program (det är ingen humor)
Jag har: Haft eget företag (klädbutik)
Jag har: Varit på Kreta, i London, i USA och våra grannländer
Jag drömmer om: Det jag funderat på innan jag somnat. Och om att bli snuskigt rik, snygg och hemmafru i Hollywood.

Det var lite om mig, något ni undrar utöver detta?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback