Tvärnit!!

Det har det blivit på många plan idag... =(

Dagen började med att vi åkte 9 mil till Köping för att besikta båtkärran, hmmm.... Vi fick inte ens köra den därifrån!!! =(

Jaha, hyra biltransport och köra upp släpet på för att sedan köra 9 mil hem igen, mecka i släpet, köra tillbaka kärran till Köping imorgon innan kl. 14 och sen tillbaka hem för att hämta andra släpet och köra till ombesiktningen här i Strängnäs kl. 16...

Under den här tiden ska vi hinna sanera hela huset också för på Fredag kommer husägarna med en mäklare och ska värdera samt fota huset för en annons. Shit, gissa om jag känner mig lite stressad.

Och såklart tog det tvärnit här också, man donar och fixar halvklart i ett rum och sen hamnar man här vid datorn. =)

Övervåningen är klar iallafall, förutom Elviras rum.. Vad gör man för att få ungen att städa??

Nu är det bara kvar att:

* Städa sovrummet (inte så mkt)
* Vika tvätt (MKT)
* Städa köket (Rätt så mkt)
* Städa vardagsrummet (Inte så mkt)
* Rensa på altanen (Mkt att bära till garaget)
* Olja in köksbänken en andra gång (2 timmars jobb)
* Dammsuga, skura och dammtorka överallt (Råttorna har tagit över)
* Klippa gräset (1 timmes jobb)
* Klippa ner lite buskar (1 timmes jobb)
* Städa garaget (KATTAFUCKINGSTROF)

När jag summerar så blir det 5 dagars städ, och jag har 1 och en halv dag på mig... =/

Kan ngn komma och trolla bort mig från det här, och trolla hemmet färdigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback