Jag är så less!

Den här morgonen var ovanligt lugn och fridfull, kanske för att det är dags för Elliot att ta bort gipset idag. Tänk att det redan har gått nästan 7 veckor sedan stackarn bröt armen, det känns som igår. Fast det är väl bra att det gått snabbt för nu tror jag han gärna vill bli av med det där otympliga gipset. Vi har lovat honom att åka på badhuset till helgen, få se hur det blir med det. Först måste läkaren säga hur mkt han får belasta nu första tiden.

I övrigt så är jag jävligt less på all denna valhysteri, det är ta mig f-n inte annat som skrivs i tidningarna eller visas på tv än Sahlin och Reinfeldt. Är folk så virriga att de inte vet vad de ska rösta på så att de måste höra samma sak om och om igen på 18 olika kanalen och lika många tidningar??

Det är nästan så att man snart struntar i hela valet, varför ska man rösta? Det är ju till 80% ändå inget av det de lovar som genomförs. Det skapar bara en massa osämja bland Svenska folket, det är ju som att vi alla placeras i fack och blir ovänner med icke partikamrater. Hur kommer det här att sluta egentligen, blir det som i andra länder där de avrättar varandra på grund av olika åsikter politiskt? Ja inte vet då jag och jag är uppriktigt sagt orolig för ibland känns det som att alla valkampanjer och uttalanden börjar gå till överdrift med personangrepp m.m.


Nog om det, nu åker jag och Elliot till Mälarsjukhuset och kapar av gipset, sen ska han till tandläkaren och efter det blir det en förhoppningsvis lugn eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback