I love duntäcken...

Ja, jag använder duntäcken nu... Jag vet att det är Augusti och nästan 15 plugrader ute på natten, men duntäcket är mig kärt trots det.. Det tog ett bra tag innan jag dumpade täcket mot ett lakan i somras, men när det blev för varmt ute då fick det lov att ligga på hyllan ett tag.. Och nu är det tillbaka!!!

I love duntäcken, rent ut sagt.. Finns det nåt mysigare än ett stort fluffigt varmt och skönt täcke?


Jaja, nog om täcket =)


Idag är det Torsdag och vad händer då? Så lite som möjligt på så lång tid som möjligt... Börjar känna lite smått panik inför nästa vecka då pluggandet sätter igång. Samtidigt som jag är sjukt exalterad och spänd inför denna terminen.. Det händer mkt den här terminen...

Innan den 15 eptember ska jag anmäla att jag ska göra Högskoleprovet, den 23 oktober är det dags för högskoleprovet.. I slutet på November ska ansökningarna till högskolan vara inne och sen är det bara 1 månad så får jag veta om jag kommer in.
Jag ska förhandla till mig ett betyg innan 1 december också trots att lärarna inte sätter betygen förrän i slutet på december. Men jag måste ha dem innan jag söker till högskolan och de brukar gå med på det sa SYO.

Nåväl, nu är det dags att ta det lugnt resten av dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback