Det började ju bra.. =)

De här dagarna efter att jag börjat blogga igen har ju gått bra. Har ju faktiskt fått in en del inlägg, så jag är ganska stolt över mig själv. =)

Idag fortsätter städandet och jag har tagit mig an tvättstugan, nu står tvätthögarna på rad så det är bara att skyffla in eftersom. Har till och med vikt tvätten som redan var ren och låg i en stoor hög på bänken. Det gäller att hålla efter så behöver det inte bli flera timmars jobb när man väl börjar.



Nu tänkte jag fortsätta med vardagsrummet och köket, det är väl inte så jäkla mkt ändå. Jag kommer iallafall skyffla ner en massa i kartonger för senare genomgång. Ska jag börja gå igenom allt nu så har jag flera dagars jobb. (Risken är ju att det aldrig blir gjort sen, men det struntar jag i)

I sovrummet ska jag bara byta sängkläder, torka, dammsuga och skura så där är det ju nästan klart.

Hängde upp min nya lampa igår också, jiiiises så stor den var i vårt lilla vardagsrum. När jag städat klart här hemma så ska jag fota lite bilder och lägga upp (när det för en gångs skull är städat ordentligt=)

Danne åkte iväg och lämnade tillbaka biltransporten och sen när han kommer hem ska han svippa släp för att åka till Strängnäs och ombesikta den. Få se om vi har bättre lycka denna gång, han har ju vart ute och meckat med det där släpet hela dagen och kvällen igår.


Nu blir det lite Spotify och ett nytt städryck.

Men som vanligt blir det väl ett och annat stopp här vid datorn snart igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback