Jag är dålig jag vet..

Jag har verkligen inte haft någon inspiration att skriva här på bloggen och jag vet att jag är tråkig, men va fan.. Men orka uppdatera varje dag som vissa andra gör, jag skriver när det hänt något kul =) så det så..
Då sa jag emot mig själv precis, för det har inte hänt så mkt kul på sistone.. Jag har fyllt år (inte alls kul), jag har tatuerat mig (roligare) och skolan knallar på som vanligt. Har hittat tillbaka till pluggandet igen, och det har nog bara vara jobbigt för att jag haft en svenska uppgift som var ganska tråkig och jobbig att göra, men den är nu gjord och det är bara att ta tag i nästa.

Apropå ålder, snart börjar det bli pinsamt att visa leg när man ska lämna in tipset, atg eller köpa snus och cigg. Ser jag inte ut att vara äldre än 17? Men man tackar väl så länge det varar, snart vill man väl visa leg för att folk ska tro att man är yngre än man är, för en stund iallafall. =) Då har man hunnit bli 28 år och vart har alla åren sprungit iväg?
Barnen har ju blivit jättestora och det är väl på så sätt man ser att man själv inte är 20 längre. Nåväl, jag har ju kommit en bit in i mitt vuxenliv iallafall, jag håller ju på med min utbildning och förhoppningsvis har jag ett fast arbete när jag är 31 år. Det är väl inte fy skam, det finns ju de som inte har det även om de är 50.

Nu är det Påsklov, men som alla vuxenstuderande vet så har vi vuxna inget lov, utan icke lärarledda lektioner. Vi har fått 2 hemprov under veckan som ska lämnas in nästa vecka, + att det bara är att fortsätta med resterande ämnen och läsa vidare.

Nu ska jag gå ut och ta en cigg, sen blir det väl att fortsätta med pluggandet, så man slipper sitta kvällen innan det ska vara inne och ha huvudvärk. =)

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback