Sängliggande

Usch, de här sista dagarna har inte varit roliga. Hela familjen har varit sjuka och jag själv har legat i sängen typ 3 dagar. Förkylning som heter duga.
Tankarna gick ju direkt till den här svininfluensan som går, och man blev ju lite nervös.
Det började med ömmande hals och sedan kom hostan, feber och jobbig tunghet i huvet, inte kul alls.
Nu sitter man upp och snoret rinner så fort man inte snytit sig på 2 minuter. =(
Skolan har jag fått lägga åt sidan och vi får väl se hur mkt jag har att göra nästa vecka då jag kommer tillbaka. Fan jag hade behövt åka till skolan och hämta lite böcker så jag har att ta igen under helgen, men jag får se om jag orkar gå i duschen och sedan åka in till Strängnäs senare idag innan skolan klappar igen dörrarna.
Till helgen tänkte vi inte göra så mkt, får se om man känner sig piggare och kan hitta på ngt. Känns som att man varit inlåst här i hemmet alldeles för många dagar.
Nu har vi iallafall avslutat den Palliativa kursen och vi hade betygsprat i Måndags, är lite frustrerad på våran lärare då hon inte kunde sätta ett betyg klart på mig utan jag får vänta tills hon läst igenom de andras arbete för att inte sätta ett orättvist betyg. Jag tycker dock att betyget är glasklart, vad är det att fundera över egentligen?
Jaja, jag återkommer då jag får reda på betyget så får vi se om jag är nöjd eller inte. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback