Kvällsstäd efter Globen..

Då var den här dagen förbi, alldeles för snabbt gick den men roligt har vi haft.

Kidsen var alldeles fashinerade av Dinosaurierna på Globen, och de var rätt roliga när de förklarade varför den flygande modellen satt fast i snören i taket. Svaret: - den måste ju sitta fast så den inte flyger in i publiken... Haha! Hon är för söt vår lilla sessa.. =)

Sen hade de stora stenblock under benen (som styrde dinosaurien framåt) dessa var där för att den inte skulle kunna hoppa över kanten mot publiken.. Det var rätt roligt att se deras miner när de olika modellerna kom fram, och med ljudet och alla färgsprakande effekter så var det riktigt häftigt. Jag är supernöjd och Elvira sa att det var den bästa födelsedagspresenten hon fått hittills. Och de må fan vara för vi betalade 2000 pix! =)

När vi kom hem blev det städning av köket, nu är det klart för imorgon blir det skola hela dagen och sen kommer Dannes syster och kille så från och med imorgon blir det ännu mer folk här hemma. Kul tycker jag!

Nu ska jag gå och sova, vi hörs och ses mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback