- Pappa ska köpa träningsvärk åt mig!

Så kan det låta ur ett barns mun.. =)

Elvira har ju som en del av er vet börjat ridskola. Elliot vill också ha en fritidssysselsättning, och Danne har sagt att han ska börja träna och bli stark. Fotboll blir det till sommaren, men fram tills dess ligger han på golvet och gör armhävningar och situps.. (Självklart är det inte på allvar, men har tycker det är så skoj så det blir 4-5 av varje)

Då måste man ju ha träningskläder också, och Danne har sagt att han ska köpa det åt honom, men han har också sagt att man får träningsvärk av att träna. =)

Nu har Elliot uppfattat det som att Pappa ska köpa träningsvärk åt honom (har tror det är kläderna som heter så) haha!!

Han är ju bara för söt gossen.. =)


Snygg som alltid!

Idag har vi vart till stallet med Elvira igen, och vad ska man säga.. Stoltare kan man nog inte bli. Nu sitter takten i lättridningen som ett smäck. Hon fixar hela ridningen själv!

Jobbade idag också, 7:30-17:00 och idag var det en artär och en livmoder på schemat. Jag blir lika faschinerad varje dag med vad man kan göra med en kropp. Måste ju bara säga att jag är hur glad som helst över att jag fick operation som praktikplats. Trist bara att det snart är över.. 2 veckor kvar bara. =(
Igår var jag med på mitt första kejsarsnitt, lite häftigt det var!! Och va snabbt det gick! Allt gick bra och föräldrarna var hur glada som helst. Nästan så att en tår kom för mig, det var sååå fint. =)

Imorgon är jag ledig, och fredag blir det ett kort pass på 8-13, sen är det helg.

Och till helgen händer det grejer. =)

Lördag: Globen horse show, bara jag och Elvira.. Vi ska gå och äta på thairestaurang (våran favorit) och sedan ska vi bara mysa tillsammans hela dagen. Elvira fick i biljetter i födelsedagspresent av fammo, faffa och fastrarna.. Så nu är det dags att åka dit. =)

Söndag: Blir det globen igen. Då ska vi åka och se när Syrran Marre sjunger i karaoke SM. Hon är ju helt gudomlig på att sjunga, så det kommer bli jättekul att se.

Nu sitter jag bara och softar vid datorn en stund, sen blir det sängen och sova... Ensam hemma med barnen är man idag igen. Danne är i Göteborg på tjänsteresa. Så förhoppningsvis blir det en tidig kväll, jag behöver det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback