En dag hemma.

Idag är jag ledig från praktiken och ska inte göra en fluga förnäm under resterande timmar av dagen.

Vaknade och körde kidsen till plugget, sen somnade jag om en stund tills det var dags för Våra bästa år. Shit va länge sedan det var jag såg programmet. Men det gör ju ingen större skillnad eftersom det hänt ungefär 3 dagar sedan sist jag såg.. Typ en månad sedan. =)
Undra varför man tycker den där serien är så jäkla bra, kanske för att man sett programmet senaste 12 åren och känner sig nästan som en i familjen =)

Körde Syrran till tåget också, så nu är jag alldeles ensam. =(

Idag är det ridning för Elvira igen, få se hur det går idag.. Det är så kul att se henne utvecklas, och det går så snabbt.. Hon är duktig hon!

Nu blir det en lugn tv eftermiddag, trots att disken skulle behöva fixas. Men jag kanske tar den sen innan vi drar till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback