Det är inte lätt när det är svårt..

Vem fan har tagit min nyckel till hänglåset???
Jag kan inte hitta den och jag vet att jag lagt den ngnstans, men var?

Ngn som vill leka Saida?


Idag var det fullt upp på praktiken igen, en till tarmoperation och sedan en hysterektomi (livmodern avlägsnas). Jag höll och kände på livmoden när de tagit ut den, och den var full av myom och mkt större än vad den normalt ska vara. Lite läbbigt var det, men fashinerande. =)

Idag blev det tacos till middag, mumma...

Nu blir det snart Mammas pojkar, Paradise hotell och efter det blir det natt.. Idag måste jag gå och lägga mig i tid, för förra natten sov jag bara 4 timmar, och det har känts idag.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback