Wii och guitar hero

Det är ju skitkul, ännu roligare hade det varit om man själv fått vara med. haha!
Brorsan följde med från Falun och nu spelar han tillsammans med Elvira och Elliot. Idag regnar det inte, men det är mulet och det känns som att regnet kommer när som helst. Usch, kan det inte bara bli jättevarmt igen som det var för 2 veckor sedan?
Nu stack ungarna upp och jag ska försöka överta tv:n, shit klockan är 11 och jag har missat första halvan av våra bästa år. Suck! Men jag får kolla resten då..

Jahapp, precis när jag ska lägga ner blir det reklam, denna jävla reklamen på tv:n är helt otrolig, hur fan kan det vara reklam var 10:de minut? kommer det blir för oss som det är i usa, var 5:e minut snart eller? Då ska jag bojkotta tv:n, då får den fan stå. Usch, så jag låter, men jag kan inte fatta varför det är så irriterande med reklamen, kanske för att de visar samma snuttar hela tiden, variera den med ngt intressant istället så kanske man inte blir så irriterad.

Nu har man sommarlov också, och till helgen kommer släkten på midsommarfirande, det ska bli sjukt kul. Känns bara som att jag har hur mkt som helst att städa innan dess. Så jag får ta tag i det idag så jag inte sitter med allt på onsdagkväll. Men det blir väl som vanligt.=)

Nu tar jag en rök istället, ha det gott.

Kommentarer
Angelica

säääg inte sååå haha jag är inte redo för nå kids nu :D hahaha

2009-06-15 @ 12:53:54 | http://angelicajarleros.blogg.se/
Tina

Hej tjejen. Nu har jag hittat hit med snygg sida. Hoppas allt är bra. Kram

2009-06-16 @ 10:53:45 | http://neckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback