Shopping på City gross i Kungens kurva =)

Hej och hå, nu är vi precis hemkomna från Stockholm och en shoppingtur på City gross. Tycker det är kul att handla där, för de har alltid en massa trevliga erbjudande och de mesta man kan tänka sig till hemmet och livsföringen.
Köpte bland annat en 15kg påse med hundmat.. haha! Våran lilla anorexiahund kommer ju klara sig på den påsen 1 år eller nåt.. =)

Före det så var vi till Ekerö och hämtade en fyrhjuling, 150cc svart.. tuff som attans, men va fan ska vi med en sådan?? Nånå, det är Danne prylgalen som får sig en dos motorljud.. =)

Elliot var stolt stilla förare en sväng..


Nu ska jag gå och knapra lite jordnötter och se om det finns ngt intressant på dumburken. Tänk om man skulle kunna komma i säng ngt så när tidigt idag, inte för att jag tror det är så stor risk eftersom jag inte alls är trött.
Det får väl bli lite blippande på www.blip.se ngn som vill försöka sig på en omgång Yatzy eller liknande. Ngn som brukar spela där? Hör av er, jag spelar gärna. =)


Klicka på bilden för att komma till spelet.

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback