Hallonpaj.. *mums*

Fick sånt sockersug så ni kan inte ana, affärerna är stängda så inte kunde man handla ngt gott heller. =(
Men tänk då vilken tur att man har en trädgård full med goda röda bär. Hallon, jordgubbar och röda vinbär blev ingredienserna, med en härlig smulpajdeg till.. Yummy!!



Skit är det på tv också, och inte har man lust att städa heller, fast det skulle behövas.

Kom hem från Falun idag och djuren verkar vara glada att vara hemma, Trassel fick sig en makeover när vi kom hem.. =) Rakapparaten drogs fram och nu är han mer lik en nakenhund än vad han varit tidigare, trots att han är en nakenhund.. haha, det där lät ju konstigt.. Men han hade så himla mkt tovor runt ljumskarna och bakbenen, så det var bara att trimma bort.. Han ser lite "skabbig" ut stackarn med lite kala fläckar här och där under magen, men det växer ju ut. =)

Nu kom Elvira och vill att jag ska komma och kolla i hennes rum när hon och Elliot har städat. Tänk att de tog tag i städandet efter två veckors tjatande.. Men det tar sig! (sa mordbrännaren)

Ha det!

Kommentarer
Erica

svar: Tack snälla du för din kommentar. Jag behövde den verkligen nu. =D

angelica

haha jaa :D ne d är inte natalie jag ska bo med utan en tjej som heter Mahsa :D vi ska dela en 4 :D hon jobbar som makeupartist så jag tror det blir skoj !: D

2009-07-24 @ 01:58:57 | http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback