Har ni gymnasieböckerna jag behöver?

Jag är i jättebehov av dessa böcker och undrar om det är ngn som har dessa liggande.
De finns såklart att köpa i butik, men jag tycker inte att det är så kul att betala flera tusen för alla böcker man ändå kan köpa begagnat av ngn som inte längre använder dem.

Jag betalar självklart inte dåligt, men kom med humana priser så är jag klart intresserad.

Här är böckerna jag är ute efter:



Matematik för gymnasiet Kurs B
ISBN: 9147019076
Författare: Holmström / Smedhamre




Engelska A Read and react
Appia
ISBN: 9144049144




Naturkunskap A
Författare: Viklund m.fl
Förlag: Bonnier
ISBN: 9162237325




Relgionskunskap A
Författare: Alm
Förlag: Natur & Kultur
ISBN: 9127503526

(dålig bild)



Samhällskunskap A Reflex A-kurs Plus
Författare: Almgren m.fl
Förlag: Gleerups
ISBN: 9140639455
(dålig bild)




Svenska B
Den levande litteraturen
Författare: Jansson
Förlag: Almqvist & Wiksell
ISBN: 9121211038




Hör av er snarast om ni har ngn av böckerna till salu.

Kram på er och Gott nytt år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback