Någon som väntar?

Skrev ju sist att jag skulle lägga upp bilder idag, förlåt om det blev lite sent men jag har haft fullt upp idag.

Överaskningen som jag skrev är väl inte så jäkla roligt för utomstående men jag vet att ni är några stycken som vill veta och se vad jag gjort.

Haha, vi som är så kreativa här i familjen har ju sedan länge tillbaka sagt att det där datarummet ska göras om.

Gissa vad!
Det är klart!

Nu har ungarna ett tv-spels rum, samt att det är ett gästrum, samt Dannes datarum..
Och så här fint blev det.










Sjysst va?

Jag är jävligt nöjd, och man måste ju vara lite egenkär och säga att man är ganska säker ändå... =)
(Danne har också hjälp till, ganska mkt faktiskt, så jag kan inte ta åt mig all ära.=))


Imorgon ska Elliot till BVC för sin vaccination. Nä det är inte svininfluensa vaccinet, utan den vanliga 6 års sprutan.. Han får den lite tidigare än 6 år då vi i samma veva ska ta 5½ års kontrollen.
Få se hur stor våran gosse blivit.. =)


Nu godnatt och fortsättning på Twilight 2 boken.. Snart klar med den! Spännande som fan!

Kommentarer
emeilia

najsig tapet <:!

2009-09-06 @ 11:17:26 | http://emeiliawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback