Kunglig förlovning?

Fan va less jag blir på allt jävla skvaller och fula kommentarer om kungafamiljen. Jag är jävligt glad att jag inte är prinsessa (fast jag är det=)), för tänk att ha alla dessa ögon på sig hela tiden.
Tidigare förra veckan handlade skvallret om Madeleine och hennes skadeståndsbelopp på flera miljoner för att ngn utländsk tidning skrivit en massa osanning om henne. Jaja, det var ju verkligen inte bra av dem, men jag tror inte att Sverige själva skulle fortsätta på de osanna ryktena efter denna tidigare "skandal"

Idag hör man på radion RIXfm att Madeleine och Jonas förlovat sig.
Jag var ju bara tvungen att kolla in Svensk DAM tidning och se vad som skrivs. Jag blev jätteglad när jag läste att de i helgen förlovat sig och att allt var jättefint och mysigt/privat.

Sen kollar man in kommentarerna. DET HÄR ÄR JU SKRATTRETANDE!
Nästan alla skriver att det är fejk, och att hovet har gått in och dementerat skrivelserna.

Jag var tvungen att kommentera detta.
______________________________________________________________________________________________

- HALLÅ!! Hovet har inte alls dementerat ngt efter att DAM har skrivit detta.
Den 18 Juli gick de ut och sa att det inte blir ngn förlovning, hallå... det är ju klart att de inte säger ngt i förväg, fatta vilken uppståndelse.
De har ju förlovat sig i helgen och det är ingen efter det som har sagt att det inte är sant.
Vad hovet säger i JULI kan ni ju inte säga är ett svar på helgens förlovningsrykten.

SKA NI LEKA POLIS KAN NI VÄL SE TILL ATT NI KAN ERAT JOBB!!!
______________________________________________________________________________________________


(bilden är från sv DAM tidn.)

Jag hoppas iallafall att nyheten är sann och att svenska folket för en gång skull kan glädjas åt paret,
och inte snacka en massa skit hela tiden.


Här hittar ni atrikeln om förlovningen. SV DAM TIDNING
Samt hovets påstådda dementering. HOVET

Kommentarer
Betraktaren

Du kanske ska sluta läsa dyngan i svensk damtidning som tillsammans med Se och Hör är den mest oseriösa tidning som finns i det här landet. Hört talas om källkritik? Ju fler som bojkottar dessa tidningar, desto mer kommer de att inse att de måste bli mer seriösa för att få köpare till deras blaskor.

2009-08-10 @ 14:51:50 | http://www.metrobloggen.se/sportliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback