Jag är nykär!!

Här är min nya älskling!

=)

Hämtade min nya dator idag, en MacBook. Det här ska bli spännande för tangenter, skärm och funktioner är helt annorlunda mot för en vanlig dator.
Har hittat en massa häftiga funktioner man kan göra med den och jag är klart imponerad. Det här var riktigt nice!


Någon som också sitter med Mac och kan ge lite tips och genvägar. Är helt som en tvååring på datorn nu när jag ska försöka förstå mig på den. Men det tar väl sig och snabbare än kvickt är man proffs på Mac. *not* kanske =)


Hyrbilen var också hur "spejsig" som helst. Tryck in nyckeln i ett hål och tryck på en knapp så startades bilen. Har kört en sån tidigare men den här var snäppet häftigare. En V70 Diesel, och går som ett skållat troll. Det ska bli trevlig att cruisa upp till Gällivare med den.

Imorgon blir det lunch på stan med vännen och bebis! Har inte sett lilltjejen på jättelänge nu känns det som. Ska bli mysigt att snusa bebis igen, hon är ju bara sååå fin lillgumman.


Nu måste jag fortsätta trixa med datorn, och se om jag hittar några andra häftiga funktioner.

Ha det!



Kommentarer
Junitjej

En sådan fin dator!! En sådan vill jag också ha!

2009-08-11 @ 19:53:28 | http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback