En kväll i pulkbacken..

Vi drog oss till pulkbacken alldeles här på området och ungarna åkte som galningar i backen =) Elliot är heltokig, finns inga hämningar där inte.. Elvira åker hon också men det ska vara mer kontrollerat för hennes del. haha.. de är roliga de små galningarna =)

Det var för mörkt ute så det blev inga bilder =(

Men jag satt och tittade på min vardagsrumslampa, den är ju bara för härlig... Ska bara ordna en dimmer så man får lite mer mysbelysning i den.



Det blir så läckra skuggor av den också =)



Jag har inte så mkt julpynt här hemma, det enda som är pyntat lite är väl köket.



Och ja, jag har svart pynt... =) Det är inte bara röda tomtar och sånt hemma hos mig, men jag gillar det så här.. Är inte så mkt för att pynta hur mkt som helst när man inte ens ska fira julen hemma.. Man kan mysa till det med lite ljus och stämning istället.. Fick till en riktigt bra bild med mobilen här om dagen..



Kom förresten på vad jag önskar mig i julklapp.. En kamera! Mobilen kan jag ju inte fota med i mörker och man kan inte göra några roliga inställningar med den heller. Vem jag nu ska önska mig den ifrån vet jag inte.. =)

Nu ska jag kolla SOS Västkust, sen blir det natta sängen.. Imorgon ska barnen till sin nya skola och hälsa på. Spännande!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback