Utslagen =/

Oj, här har det inte hänt mkt senaste veckan.. Har haft en hel del på hjärnan så jag har varit helt slut och knappt suttit vid en dator på fritiden.

I helgen var mammsen och syrran här, vi hade supermysigt.. Sprang i lite affärer, åt indiskt och kikade bio i Heron City =) En myshelg var behövlig, händer allt för sällan.

Skolan fick ligga på hög under helgen och på Måndagen hade vi föreläsning i KLOK (Kunskap, Lärande och Kommunikation) Intressant, men ganska uttröttande att sitta 3 timmar och lyssna på föreläsaren. Men det gick bra ändå =)

Tisdagen fortsatte vi i grupparbetet om Vetenskapligt skrivande, vi fick klart det vi skulle och vi delade upp renskrivningen och inlämning av referenslista.
Efter att vi var klara var det dags för mitt första intro pass på Njurmedicinska avdelningen på Mälarsjukhuset. Det är en riktigt trevlig avdelning med supertrevlig personal. Jag trivs bra och arbetsuppgifterna känner jag mig redan relativt trygg med.
Jag kom hem 21:40 på kvällen och då var det bara att klubba ner sig i sängen för 04:50 ringde klockan imorse. Halv 7 var jag på jobbet och dagen började med en tripp till kylrummet =/ Det är alltid en speciell känsla och jag tror man sällan vänjer sig helt.
Dagen rullade på fint och timmarna rann iväg. Slutade 15:30 och begav mig hem för att slutföra gruppuppgiften till skolan.

Nu sitter jag här och intalar mig om att jag MÅSTE gå och sova nu, det är ganska tidigt men jag ska upp 5 imorgon bitti igen *gäsp*

Under dagen fick jag också den goda nyheten att allt gått bra med pappsens operation, så himla skönt =) Överlycklig!!

Sov gott alla, så hörs vi igen när jag andats ut efter den här veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback