Jag visste inte att jag var gravid...

Igår såg jag ett program på tv om tjejer som inte vetat om att de varit gravida förrän ungen typ tittar ut. Jag kan inte i min vildaste fantasi tro att man inte kan märka att man är gravid. Man känner väl sprakar och rörelser och jag har då varje gång jag varit gravid känt mig gravid redan innan jag testat mig. Det är en känsla man har.

Programmet tog iallafall upp ett par som bara mitt i allt födde tvillingar på 1,5 kg var, hon fick ont i magen och gick på toaletten och plums så låg det två ungar i toastolen.

Visst finns det ganska bra förklaringar till att man missar det, men va fan en gravidmage går inte att missa...??!!


Nu drar jag till stallet med Elvira, ska bara hämta Elliot också.. Tjing så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback