Slaskig hund =(

Det är så himla kul att gå ut med hunden när det är sånt här väder.. promenerade och hämtade Elliot från skolan och när vi kom hem igen var jag tvungen att lyfta hunden direkt i badet, han var så blöt, grusig och alldeles svart under magen och på benen. *suck*
Badade honom och gjorde han fin, borstade och donade..
Sen var det dags att gå ut igen, och gissa om det syns att han duschat idag? NÄÄ!!

Kul med en långhårig ull-luden hund när det är så jäkla slaskigt =(

Ja det blir inga fler bad idag iallafall för nu har jag slagit mig ner i soffan för att glo tv resten av kvällen.

Fick middagsbesök idag också.. =) Min söta lilla Julia med familj kom och hälsade på och jag gjorde fin middag till oss alla.
Korv och snabbmakaroner =) haha, men det var uppskattat och alla blev mätta och glada. Sen hoppade ungarna i badet och nu ligger de i sängen.
En komplett kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback