Det är inte lätt när det är svårt...

Jobbiga beslut som måste tas nu, men det finns dem man gör vad som helst för bara för att allt ska bli bra.
Uppdatering om detta kanske kommer en annan dag.

I helgen var jag, Jenny och Stefan på kryssning med Silja Galaxy. Vi hade det jättemysigt och det var kul att komma iväg med dem och ha roligt. =) Det blev en lugn resa om man tänker på alkoholen, och det känns bara bra för då var man ju människa på Söndagen iaf.

Väl hemma kom barnen över för denna veckan och det känns helt underbart. Nu ska vi ha en mysig vecka tillsammans för sen till helgen ska jag jobba så då måste de sova hos Danne en dag.

Ja jo just det, jag har fått ett till extrajobb.. =) På hemtjänsten här i Strängnäs, så nu har jag väl garderat mig med lite extrapengar och det känns helt underbart nice..


Nu ska jag försöka städa undan lite här hemma och sammanställa allt material jag behöver till skolan den här veckan. Börjar en ny kurs imorgon Vårdandets grunder. Fick iordning examinationsuppgiften förra veckan också som avslut på förra kursen. Hoppas att den var lika bra som den kändes =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback