Tips på dricka!

Nu åker vi och lämnar tillbaka släpet vi hyrde igår för att hämta fyrhjulingen. Sen åker vi till Strängnäs och hämtar p-pillrena till Emma, så hon börjar fungera som en vanlig katt igen.. Lite jobbig hon är, och inte kan man släppa ut henne heller. =/ Men snart så, får hon gå ut stackarn.

Sitter just nu med en "Cream Soda" som jag köpte på City gross igår. Lite skum smak men ändå rätt god.



Smakar som cola blandat med lite choklad i.. Danne gillade den inte, så då får jag ha den alldeles för mig själv.
Prova den om ni svänger förbi city gross.

Köpte även Vanilla Cola som fanns för något år sedan, tyckte om den då och sedan slutade den säljas i butikerna.
=( Men nu vet jag vart den finns att köpa så..=)

Hallonpajen tog slut idag också.. usch så jag har svullat.. haha, men gott  var det.

Kommentarer
Kadri

sv. TACK FÖR DIN RÖST

2009-07-25 @ 14:10:31 | http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback