Önskelista

Det är mkt man vill ha som man ibland är omöjliga att få, men man kan ju lägga ut en önskelista så får man ju se om det kanske är ngn snäll själ som vill ge ngt av det iallafall.. =)

Till att börja med skulle jag vilja ha en snygg, smal kropp så jag kan ha en snygg bikini på mig till sommaren.
Den ska vara brun, jämn och utan celluliter.. Sexig, snygg och attraktiv..

Ngn som vill skänka mig en sådan? =)




Sen hade ju inte suttit helt fel med en gigantisk villa vid stranden, pool på bakgården och en husa som städar och lagar mat åt mig..



Till det skulle heller inte en rejäl hög med pengar vara ovälkommet..



Men det är väl bara inse att dessa saker inte går att önska sig, och det lär väl heller aldrig hända att man får uppleva det heller =(

Face the truth!

Jag får gå omkring med min bubbliga kropp, lilla lägenhet och tomma plånbok.. Iallafall om inte ngt väldigt drastiskt skulle hända.


En sak är iallafall säker! Jag har 2 underbara barn, jag studerar till det jag vill jobba som och jag har en familj som jag älskar! Jag är trots allt väldigt lycklig, jag behöver inte allt det där andra.. =)


En realistisk önskelista kan jag väl skrapa fram ändå..

Jag håller på att bli tokig på den här katten och hennes "jag-håller-på-att-ruttna-inifrån" doft.. Hon har ju aldrig tidigare använt sin kattlåda då hon gjort ifrån sig utomhus istället, jag har glömt bort hur illa det luktar av dessa kattlådor som alltid står inne på toaletten.. Jag hade en gång en låda med tak och lucka, men gav bort den då den inte användes.. NU skulle den varit behövlig =)



Ja det är ngt jag skulle vilja ha, inte dyr heller men med min inkomst nu får jag nog dras med den där öppna äckliga lådan och fortsätta spruta doftspray i toan ett tag till..

Sen önskar jag mig en strykbräda, strykjärn, nyare micro och en 160 cm säng (malm, vit från IKEA).

Ngn snäll själ som vill stryka ngt från min önskelista?

Hehe, godnatt nu..

Imorgon drar plugget igång, måste sova lite så jag är utvilad och alert..


(Jag om 3 år)


Kommentarer
Åsa Järleros

Hallå! Vi köper en ganska dyr kattsand till Missan, Everclean 199:-, som du säkert hört talas om. Den är parfymerad, finns olika dofter, och vi tycker den är värd pengarna. Det kommer ingen dålig lukt alls från kattlådan, och gör även att katten luktar jättegott.

2011-01-24 @ 09:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback