Helt slut..

Hela dagen har man satt ihop IKEA möbler, städat och donat... Och inte ens hemma!! =( Nu sitter jag här i soffan och tänker på hur mkt grejer jag har i hallen som ska skruvas ihop, sättas upp och all jul som ska packas ner.. Men kroppen lyder mig inte. Jag sitter fast i soffan, kan inte röra mig.

Fattig blev jag idag också, ungarna har fått nya tv-apparater... Men vad gör man inte för att de ska trivas i sina rum =) Har ju varit lite fattigt på saker därinne, men nu börjar det ta sig. Tur att jag har en snäll vän som hjälper till med sakerna..

Fick en kamera idag också =) Rödmetallic och hur nice som helst.!

Nä, nu jäklar måste jag ta mig upp till stående! Nu ska julgardinerna ner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback