Blå himmel..

Gud så härligt väder det har blivit ute nu, i två dagar har det varit sol och alldeles blå himmel dock lite kallt.. Det mesta av snön har smält bort, iallafall på vägarna.. Ett lager is ligger bara kvar (livsfarligt), ber om några fler dagar med plusgrader så försvinner även isen =)
Hörde fåglarna kvittra imorse också, lite vårkänslor, även om det kanske är lite tidigt så här i Januari.

Efter att jag ordnat barnen till skolan så åkte jag till Jenny och softade i hennes soffa.. Imorgon kommer hon hit och stannar tills på Lördag, då ska vi ha lite quality time tillsammans och bara vara =) En cider eller två hade ju inte suttit helt fel heller.. hehe!

Barnen går till Danne idag och sen kommer de inte förrän om över en vecka.. Få se hur det kommer kännas =)

På måndag drar plugget igång och det känns som en hel djungel med alla böcker som ska köpas (eller inte) samt tider och schema. Har fått bud om flera tider på måndagen när vi börjar så det är väl bara att infinna sig där på morgonen så ser jag när jag kommer därifrån igen =)


Dags att städa undan lite här hemma, blir lätt symtom av en virvelvind efter att barnen härjar lös på dagarna efter skolan. Ska de inte vara trötta när de kommer hem efter en hel dags aktiviteter på skolan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback