Äntligen hemma!

Efter 2 veckor i norra lappmarkerna är vi äntligen hemma igen.. Det är mysigt att resa bort och jag älskar verkligen mina "Svärföräldrar" men som man brukar säga: - Borta bra men hemma bäst! =)

Nu har det nya året börjat och det ska bli ett riktigt intressant år. Shit, det här är året man ska "Växa upp", klara sig själv, börja högskola, börja jobba, ta ansvar och vara sig själv! =) Det är inte lite man har på listan det här året, men jag tror det kommer bli ett riktigt bra iallafall...

Den här veckan väntar en myshelg med min underbara dotter, vi ska åka in till Stockholm och shoppa kläder, gå på bio och bo på hotell =) Det ska bli jättekul, och nästa gång blir det Elliots tur att mysa till det.. (Han är ju inte så mkt för shopping så den här gången blir det bara vi brudar som åker)..





Mina underbara busungar! Helt sjukt så snabbt det går, nyss låg de och sprattlade i mina armar på bb =) Och nu går de i skolan, har mobiltelefon och börjar dumförklara en när man är nervös när de ska ut på området och leka =)... Bara inse att de börjar bli stora, och i och med det börjar jag själv bli gammal! =0

Imorgon ska jag montera lite hyllor i kidsens rum som vi inhandlat på IKEA idag.. En resa som förövrigt var det värsta jag vart med om.. Det var ungefär som att trycka in 7 elefanter i en liten golf.. Fick tillochmed gå in igen och lägga undan en massa varor som vi hämtar imorgon istället... Haha!! Där kan man snacka 30 makrillar i en tändsticksask..
Farbror blå hade varit mindre nöjd om de see oss =) Men hem kom vi och efter 1 timmes snörök från Stockholm känns det underbart att lägga sig i sängen nu..

Nu nanna kudden.. Den ser ganska trött ut! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback