Långkallingar = Leggins

Långkallingar är ju bra att ha så här dags när det är freezing ute. Jag använder dock ALDRIG dessa men någon som gör det är min kära sambo Daniel. Idag hittade han tyvärr inga tvättade långkisar men fick tag på ett par av mina leggins.. =)


3 kvarts långa och med spets längst ner. Haha, gissa om jag skrattade!
Dessa drog han iallafall på sig och tyckte det var helt ok.
Låt gå!

Sen drog vi iväg in till Stockholm och Dannes jobb en snabbis, efter vägen började det klia som attans på hans ben, och det tror jag det.. haha! Det är ju spets på hans "långkalsonger". haha!!!

Det gav med sig med kliandet och dagen löpte på bra trots allt.

Undra om han kommer fortsätta använda mina leggins... Sanrt drar han väl på sig skinnlegginsarna också =) Då får jag nog ta fram febertermometern. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback