American Beauty = Elvira Järvenpää (Makeover)

Idag var vi in till Kusin Angelica och fick en makeover. Dagens tema var "American Beauty" och det var Elvira som var huvudpersonen. Det var riktigt skoj och Elvira blev superfin (hon är ju såklart alltid den finaste, men idag blev det lite glitter och glamour över det hela).

Besöket på Mariart makeupskola började med att Elvira av alla småtjejer fick sitta modell för läraren som först skulle visa hur sminkningen skulle göras. Elvira var lite obekväm först när ALLA satt och tittade på bara henne, men det gick jättebra och resultatet vart hur fint som helst.

Sen var det dags för Angelica att sminka av för att sedan lägga en egen make.
Pigan satt jättelugnt och snällt i nästan två timmar för att sedan få se sitt resultat. Samtidigt som Angelica sminkade Elvira så fick jag också en partymake av en av de andra tjejerna. Sotning i svart och silver.. Gooood så läckert! =)

+ att vi båda fick håret fixat, Elvira i sköna lockar med rosa och guldiga slingor, jag med stooora hollywood lockar (i mitt korta hår) Men det blev supernice =)

Under tiden vi var på söder och blev ompysslade, sprang Sandra och Tim i storstan och yrade.. =) Shoppade och hade sig. De hade nog kul, men vi hade roligare. =))

Pigan före sminkningen i väntrummet.

Under sminkningen med Angelica.

Och här blir håret fixat.

Och tadaaaa! En stilig Barbie sminkning (a'la american beauty)

På väg hem stannade vi på Donken för lunch.. =)

Sen var vi med Faster Sandra och Tim till skärholmen och här sitter vi i väntrummet medans Tim provar kläder.

Våran sessa är ju bara den finaste tjejen här på jorden...

Sotning a'la party!



Det var dagen i lite text och bilder. Nu ska jag fortsätta glo tv och IDOL, sen ska jag tvätta av mig sminket och gå och sova.. Sandra och Tim är på middag hos Tims pappa så vi är helt själva här i kväll, blir nog tidigt i säng (för mig iallafall).

Ha det gott! Kram

Kommentarer
Angelica

jaa de var de hon var juj så duktig också ! :D superkul :D hihih absolut de ska jag göra ! ska kolla vad jag har för grejjer hr näst :D

2009-10-31 @ 08:56:43 | http://angelicajarleros.blogg.se/
Farmor

Hej på Er! Ni är söta båda två. Kram från Fammo/Svärmor

2009-10-31 @ 10:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback