Doppade huvet...

.. i färgburken idag igen.. Nu jäklar är jag mörk =)
Mocca chokladbrun heter färgen och den var jättefin, lite mörk kanske men va fan.. mitt hår är ju så slitet så efter 3 tvättar har det ju redan blivit ljusare. =(

Nu tittar vi Dansbandskampen, singing bee celeb och körslaget om vart annat.. Den här förbaskade reklamen är ju var och varannan minut, så när det är paus på den ena byter man till den andra och hinner se så där ungefär 2 minuter innan det blir paus även där.. Ja, vad säger man.. så är det ju!

Idag fick jag en ostbågspåse, och ibland får man de där guldkornen, som är ostiga, smala och mjuka.. Men inte idag =( De här var krispiga, feta och inte alls ostiga.. Inte goda! Men då var det ju tur att jag fick en pringles burk också. Gottegris som jag är =)

Nu en rökpaus, och sen filmtajm... Godnatt på er kramiz..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback