Barrklippning och shopping.

Riktigt skönt var det, och det blev ganska kort också. Kort i nacken och uppklippt, sen längre fram med luggen kvar. Skönt att slippa håret i nacken nu när det är så varmt.. Särskilt med tjockleken på mitt hår. =)
Danne klippte sig också. Sen åkte vi till Skärholmen och shoppade lite, vi hittade ett par jeansshorts och 2 kortärmade skjortor till Danne, supersnygga och allt till en sjukt billig peng. Det är bra med REA! *ler*
Jag köpte ett linne, en t-shirt och ett par vita korta shorts. Nice om man skulle ha ben för utstyrseln också, men det blir hemmaklädsel så här i varma dagar.
Elvira fick ett par shorts och ett linne, jättesött, och Elliot ett coolt set med shorts och linne.

Så vi alla fick oss lite nytt och fräscht.

Sen åkte vi hem och det blev en lugn kväll, var och hälsa på ett par här i byn och sedan bar det hem för sovtajm igen.

Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite, har fortsatt på twilight serien, bok nr 2 är under plöjning och jag hoppas den är lika bra som ettan.

Godnatt!

Kommentarer
Linda

Usch, vad jag saknar dig!

2009-06-28 @ 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback